Britský Jaguar modernizoval sedan vyššej strednej triedy XF. Nová je predná časť vozidla, zmeny prebehli aj v interiéri. Nový je aj štvorvalcový turbodiesel so spotrebou 5,4 litra v kombinovanom režime. Na slovenský trh sa omladenej XF dostane v septembri tohto roku.Vzhled sedanu XF sa priblížil väčšiemu XJ - predná maska je širší a má ostrejšie tvary. Novo tvarované sú aj xenónové svetlomety doplnené o LED diódy pre denné svietenie. Zadné svetlá sú teraz vybavené LED diódami. K dispozícii bude aj nový vzhľad kolies z hliníkovej zliatiny.
Vnútri sú odlišne tvarované sedadlá (údajne lepšie drží tela cestujúcich), nová je grafika stredového dotykového displeja (zhodná s modelom XJ) a niektoré plasty v interiéri. V príplatkovej výbave nechýba zvuková aparatúra Bowers & Wilkins s výkonom 1200 W a sedemnástich (!) reproduktory.
Nový je tiež štvorvalcový turbodieselový motor s objemom 2,2 litra. Mimochodom, táto verzia je so spotrebou 5,4 l / 100 km najúspornejším vozidlom v ponuke Jaguaru. Motor má výkon 190 koní a maximálny krútiaci moment dosahuje 450 Nm. Zrýchlenie 0 -100 km / h trvá 8,5 sekundy a maximálna rýchlosť je 225 km / h.
Vôbec prvýkrát sú všetky verzie s dieselovým motorom k dispozícii aj s adaptívnym podvozkom. Prepracovaná automatická prevodovka ZF teraz radí rýchlejšie (200 milisekúnd), zlepšiť by sa podľa Jaguaru mala aj spotreba paliva.